Archívum

Következő bejegyzések

 

Dátum: 2010.07.21 06:00
Kategória: Csinálj blogot/ weblapot! (1.)

 

Dátum: 2010.08.01 06:00
Kategória: Filmlista (2.)

Megosztás

Share |

Kattintásszámláló

Szavazás

5. Tipp - 1. Emlékápolás - Fotókidolgozás

aqualost 2010.06.18. 06:00

Fotókidolgozás

 
   Előszó: A fényképek megörökítenek egy pillanatot, de ami ennél is fontosabb egy emléket. Én sok képet kereteztettem be magamnak, sokat nyomtattam és ajándékoztam. Én kevésbé értek a fotókészítéshez, mint a kidolgozáshoz, nincs is profi kamerám csak egy egyszerű digitális. Ebben a kis iratban azt szeretném leírni, hogy hogyan és melyik programokkal szeretek dolgozni. 
 

   Vágjunk bele: Az első amit most ajánlani (FotoSketcher)tudnék egy egyszerű kis program, amellyel effekteket rakhatunk képeinkre, mint például, hogy az eredeti képet rajzolttá, pixelessé…stb. tehetjük. Az összes létrehozott effektet a szöveg alatti képvetítésben láthatod!

 

A képek kicsit részletdúsabban: http://fotosketcher.aqualost.fotoalbum.hu/

   A második a jól ismert program a Photoshop. Le nem tudom írni azt a rengeteg funkciót amivel, rendelkezik, de talán amit vele készítettem elárulja, hogy még ÉN is :) tudok vele mit kezdeni. Egy kicsit bonyolult a menürendszere ez talán a hátránya, de ajánlok egy két oldalt ahonnan én is lelestem a funkciókat.
 
 
A harmadik és egyben utolsó előtti a MediaOne ami számomra azzal az egy tulajdonsággal tünt ki, hogy itt meg tudtam találni a smink funkciót ami azt jelenti hogy két kör alakú ecset jelenik meg amik egymáson belül vannak. A nagyobb ecset színeinek átlagával tölti ki homályosan a belsőt így azt a hatást érhetjük el anyajegyek, pattanások és egyéb más dolgok felé húzva hogy nincsenek is a képen mert le vannak fedve a bőr egy másik részén lévő színével.
 
Az utolsó program, amit ajánlok a MediaOne tulajdonságainak egy részét tartalmazza, csak mivel az előzőhöz nehéz hozzájutni ezért ezt is kiírom, mivel ez ingyenes. Ez a program a Picasa ami egyben egy fotó kezelő de sok kép átalakító funkciója is van.
Ha nem tiszta valami kérdezz kommenteknél!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása